pondělí 17. července 2017

Delicious Fit Food by Silvie

Kdo mě sleduje již déle, tak mu nejspíš nemohlo uniknout, jak moc jsem si zamilovala ořechová másla z dílny od @deliciousfitfoodbysilvie . Už v loňském roce jsem viděla pár příspěvků vás, kteří jste másla zkoušeli a první co mě samozřejmě hned zaujalo, bylo nádherné balení v rustikálním stylu, které je přesně podle mého gusta. Rozbalit balík od paní Silvie a vytáhnout z něj takové máslíčko, to je opravdu jako když rozbalujete vánoční dárek. Je to pastva pro oko a to jsme se ještě nedostali k tomu, jak dokonale tato másla chutnají.



Přemýšlela jsem, jak tento článek pojmout. Ano, určitě vám zde mohu (a také napíšu) recenzi na některá másla, která jsem ochutnala, ale zároveň bych vám ráda přiblížila, jak vlastně výroba těchto másel vznikla, kdo za tím vším stojí a samozřejmě vám dám také tip, kde si tyto dobroty můžete objednat.

První z toho obrovského množství, které jsou na výběr, jsem zvolila MANDLOVÉ MÁSLO. To nejlepší se obvykle nechává na konec a já jím naopak začínám, ale vás na závěr článku přece jen čeká ještě něco kapku lepšího - SOUTĚŽ, tak proč ne :) Mandlové máslo je za mně absolutní TOPka. Něco tak lahodného jsem ještě nejedla (a to už jsem jich pár vyzkoušela). Máslo má příjemně tekutou konzistenci, chuť je naprosto božská a když se dostanete na dno skleničky, nastanou vám opravdu smutné dny (než vám přijde nové, protože vám garantuju, že nebudete moct jinak a další si prostě objednáte!) Další mnou vyzkoušené bylo KEŠU MÁSLO. Kešu ořechy miluju a kešu máslo jakbysmet. Má příjemně nasládlou chuť po těchto oříšcích, konzistence spíš hutnější (přiznávám, osobně bych brala víc tekutější variantu, ale to už je na chutích každého) a na jazyku se přímo rozplývá. MANDLOVÉ SE SKOŘICÍ A VANILKOU byl můj velký favorit a nezklamalo! Naopak, je dokonalé. Kdo má rád skořici, tak je to přímo nutnost! Nádherně voní a přestože mi opravdu hodně vylepšilo jarní snídaně, dokážu si naprosto přesně představit, jak moc mi bude chutnat v zimě na teplé ovesné kaši, kdy zbožňuju vůni (a chuť ) koření jako je skořice a hřebíček, v kombinaci s pomeranči nebo jablíčkem. A stejné zimní, nebo přímo vánoční kouzlo má i ARAŠÍDOVÉ MÁSLO - PERNÍČEK. Otevřete skleničku v očekávání, že zavoní perníkové koření a při tom na vás vykoukne roztomilý mrňavý perníček ve tvaru Perníčku ze Shreka (víte co myslím :)). Máslo je úplně úžasné na kaši (a stejně jako všechna ostatní i na lžičku a rovnou do pusy). S tou lžičkou jsem měla "problém" zejména u MANDLOVÉHO MÁSLA S ČOKOLÁDOU. Pere se u mě o první příčku s jeho starším mandlovým bráchou, protože tahle NOVINKA prostě nemá chybu! Jsou v něm celé kusy čokolády a je opravdu těžké dát si "jen trochu". Hodně těžké. Bacha na něj. Poté, co jsem si už udělala jasno v tom, že tahle másla se stanou nedílnou součástí mé kuchyně, mi samozřejmě přišla na mysl otázka: "Budou nějaké další novinky?" Ano, ano, už dokonce spatřily světlo světa. Jsou jimi LÍSKOOŘÍŠKOVÉ A LÍSKOOŘÍŠKOVÉ MÁSLO S ČOKOLÁDOU. A jsou opět luxusní, příjemná tekutější konzistence, taková nutellka v té čokoládové variantě. Doporučuji vyzkoušet, je to zase něco trochu jiného a stojí to za to:) Brzy nás čekají další novinky. Jste zvědaví, jaké budou? Já jsem !!!



Další věc, co mi začala vrtat hlavou, byla otázka, KDO to všechno vymyslel? Kdo to vyrábí? A jak celý ten nápad vznikl? Kdo jiný by nám na tyto otázky mohl odpověď, než nejpovolanější z povolaných - paní Silvie. Požádala jsem, jestli by se s námi mohla podělit o svůj příběh a zde Vám ho s nadšením předkládám v celé své kráse.


Paní Silvie, jak prosím vznikl nápad na výrobu ořechových másel?



Nápad vznikl tak, když jsme chtěli něco opravdu dobrého pro přátele jako dárek. Jelikož rádi zkoušíme nové chutě, pustili jsme se do první zkoušky a byli jsme víc než mile překvapeni reakcí obdarovaných.


Kdo za tímto nápadem stojí a jak dlouho už svá másla vyrábíte?

Za nápadem stojím já a pouze rodina se podílí na výrobě a organizaci a takto bychom to chtěli zachovat i do budoucna (naše priorita bude vždy kvalita než kvantita).
Másla vyrábíme už 2 a půl roku.

Co Vás inspiruje k dalším novinkám? Kde berete inspiraci?

Většinou přijde ten prvotní nápad sám z ničeho nic a pak už je jen potřeba zkoušet a vše dotáhnout do toho nejlepšího konce.


Naplnila se Vaše představa o tom, jaký zájem o másla lidé budou mít?

Máme velkou radost, že másla zákazníkům chutnají, máme krásnou zpětnou vazbu, což je ale i díky tomu velký závazek do budoucna, abychom udrželi stále stejný "standard" a nebo ho ještě zvýšili.

Jaké jsou vaše přání a vize do budoucna?


Naše přání a vize je se stále posouvat dopředu a zlepšovat a samozřejmě i dbát velký důraz na vstupní suroviny, které jsou zásadní pro celý proces.

Dokážete říci, které máslo je u Vašich zákazníků nejoblíbenější?

Díky tomu, že máme velkou spoustu příchutí si u nás vybere každý, je těžké určit, které je nejoblíbenější, protože každý má jiné chutě.

S pozdravem Silvie




A kde si můžete másla zakoupit? Buď přímo na oficiálních facebookových stránkách, kde stačí napsat do zprávy svůj dotaz či objednávku (a věřte mi, odpověď přijde rychlostí blesku a dodání pak ještě rychleji:-D ) nebo na instagramovém profilu @deliciousfitfoodbysilvie. V blízké době je v plánu i eshop, což je úžasná zpráva pro všechny nadšence!

Jaká je cena másel? Více než příznivá! Ceny se pohybují od 60,- do 250,- Kč podle toho, jaké máslo a jakou gramáž si vyberete.

Výhody? Určitě teď nemluvím jen za sebe, když řeknu, že jsou to NEJLEPŠÍ MÁSLA, jaká jsou u nás k dostání. Čisté složení, žádná umělá chemická "zlepšovadla" v nich nenajdete, opravdu velký výběr příchutí (a každá z nich je tak lahodná, že to nejde popsat - to musíš vyzkoušet) a co je i pro mně osobně obrovské plus a důvod, proč se stále vracím - ÚŽASNÝ PŘÍSTUP K ZÁKAZNÍKOVI, který neberu jako samozřejmost a jsem za něj velmi vděčná.

Nevýhody? Malé balení. Ano, ano, i ta "velká" sklenička, která má 350 g, je prostě žalostně malá pro někoho, kdo si její obsah zamiluje takovým způsobem, jako já. Ale zase jsou roztomilé a jak už jsem psala výš, dodání další vámi objednané várky je tak super rychlé, že ani nestihnete zaregistrovat, že vám ta ořechová láska už ze skleničky úplně zmizela :))

A na závěr bych vás ráda přizvala k SOUTĚŽI na fb, kde můžete vyhrát dvě arašídová másla v příchuti karamelová sušenka a kouzelná káva. Velice paní Silvii děkuji za její ochotu, vstřícnost a velkorysost, že nám másla do soutěže sama věnovala.


Přeji Vám hodně štěstí, děkuji, že jste dočetli až do konce a těším se na jednoho z Vás, kterému budeme moct udělat radost :)

Krásný den.

Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat