pondělí 19. června 2017

LETNÍ BĚŽECKÁ VÝZVA + SOUTĚŽ část 1.

Ahoj moji milí běžci (a budoucí běžci)!

Tento článek je věnovaný vám všem, kteří jste i jen myšlenkou zavadili o to, že přijmete můj návrh na běžeckou výzvu. Je to první krok k úspěchu pro ty, kteří se teprve odhodlávají běh jako takový vůbec vyzkoušet či jsou na úplném začátku svého snažení, ale i pro ty, kteří už nějaký ten čas běhají a mají zkrátka a dobře výzvy rádi! Pokud patříte do kterékoliv této skupiny, jste na správném místě a další řádky jsou určeny právě VÁM.

JAK NÁPAD VZNIKL?

Vím, že je důležité koukat především před sebe, neohlížet se stále zpátky, nepitvat co jsme měli udělat jinak nebo co jsme neměli udělat vůbec, nebo naopak co jsme udělat měli a neudělali. Hledět dopředu, mít plány a vize, to je ta správná cesta. Přesto je tu ale jedno velké ALE, které dvojnásob platí v případě, že přemýšlíme o svém životním stylu, způsobu stravování, rozhodování se pro nějakou sportovní aktivitu a tak podobně. Nikdy totiž není na škodu připomenout si, jak jsme začínali. Zavzpomínala jsem na červen 2014 ....na své první kroky v běžeckých botách, na své první propocené kilometry, pocit, že to nezvládnu, že to neudýchám, že je moc vedro, nebo že prší, že jsem moc tlustá na to, abych své tělo rozhýbávala (pro mě) takhle drastickým způsobem. Vzpomněla jsem si ale také na ten pocit PO běhu, na ten úžasný pocit, že ať jsem jaká jsem (rozuměj lenoch líná ), zvládla jsem to, překonala sebe, svou lenost, svou pohodlnost, strach, že budu lidem pro smích. Na tenhle pocit nikdy v životě nezapomenu, byl to začátek pomalé, ale trvalé změny, která se v mém životě udála. Za rozhodnutí ZAČNU BĚHAT jsem neskutečně vděčná. Dalo mi to opravdu mnoho. O mých běžeckých začátcích si můžeš přečíst tady .

Napadlo mě, že by bylo krásné "oslavit" tyhle mé tři běžecké roky s vámi, kteří jste naladěni na podobnou notu, s vámi, kteří také znáte ten nádherný pocit svobody a volnosti při a po běhu a s vámi, kteří jste na úplném začátku této cesty a přijetím výzvy sami sobě potvrdíte, že máte na víc, než jste si do teď mysleli. Obzvlášť v začátcích je neuvěřitelně důležité mít podporu, nebýt na to sám. A vy sami nebudete, dáme to společně!!!



SOUTĚŽ? ANO!

Soutěž pro vás plánuji už delší čas a tohle mi přijde, jako naprosto ideální chvíle, kdy bude někdo odměněn za svou snahu (nejen za sdílení soutěžního balíčku na instagramu:)) Vítězem se může stát každý, kdo vydrží až do konce, nezáleží na tom, kolik kilometrů naběháte, nezáleží na tom, jak rychle svou trasu zdoláte. Záleží pouze na tom, abyste si systematicky šli za svým, odhodili výmluvy a splnili pouhé dvě podmínky celé výzvy. Ani jedna z těch podmínek není rychlost a vzdálenost. Takže žádný strach, zvládnout to může každý. Pár pěkných odměň už mám pro vás nachystáno, ale byla bych ráda, aby vám výherní balíček udělal skutečnou radost a odpovídal snaze, kterou vynaložíte na to, abyste se zařadili mezi případné vítěze, takže mě omluvte, že dnes vám ho ještě neukážu. O pár radostí ho v průběhu dalších dní rozšířím a nebojte se, že byste o to motivační info přišli. Samozřejmě vám ho co nejdřív ukážu jak tady, tak na instagramu.



PODMÍNKY LETNÍ BEŽECKÉ VÝZVY

Dostáváme se k tomu nejdůležitějšímu. K podmínkám našeho běžeckého snažení :)
Protože už nějaký ten pátek razím heslo "co můžeš udělat hned, neodkládej na zítra", tak nebudeme začínat ani od nového měsíce a ani od pondělí (jak bývá často zvykem). Není na co čekat, takže se na to vrhneme hned tento víkend!

- Výzva potrvá 5 týdnů od 24.6. do 30.7. 2017
- Budeme běhat 4 x týdně ( nezáleží na tom, které dny v týdnu to budou či jak rychle poběžíte)
- Doba trvání bude minimálně 30 minut (pro začátečníky ideální střídat běh a chůzi, začít ovšem můžete pouze rychlou chůzí a k běhu se během chvíle dopracujete, věřím vám!)
- Ideální varianta je běh venku či na pásu (ale počítat se budou i dlouhé procházky či víkendové tůry s rodinou, spinning, kolo, heat)
- Své sportovní aktivity sdílejte na instagramu pod hashtagem #behamesmialmou, abych nepřišla o žádnou vaši fotku a měli jsme to pěkně pohromadě :)
- V neděli 30.července 2017 vyberu jednoho z vás, který poctivě věnoval 4x týdně minimálně půlhodinku sám sobě a odměním ho ....................... uvidíte čím :)



TĚŠÍM SE NEUVĚŘITELNĚ MOC!!! Věřím, že nás to společně bude bavit a kdo ví? Třeba díky tomu někdo za rok bude moct červen označit za své roční výročí běhu!

Držím nám všem pěsti, ať nám to krásně běhá, těším se na vaše fotky a příspěvky, dojmy a odhodlání a odměna bude sladká (doslova).

Jste nejlepší!!!

Vaše Jana

2 komentáře:

  1. Jani, jsi úžasná a už se moc těším...jsi moje inspirace a s tebou mám pocit,že dokážu vše, o čem jsem dřív jen snila ❤ děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko ty mi dokážeš vždycky spolehlivě vykouzlit úsměv na tváři od ucha k uchu 😊 JÁ moc děkuju TOBĚ! A jsem nadšená, že do toho jdeš s námi (přiznám se, že jsem v to tajně doufala), takže jsi mi udělala neskutečnou radost, že máš chuť se (nejen se mnou) tím létem proběhat ❤️😘

      Vymazat