sobota 7. ledna 2017

Čtenářská výzva 2017

         Výzva se nemusí vždy a nutně týkat pouze toho, abychom napnuli fyzické síly. Pro milovníky knih, je zde letos další Čtenářská výzva se zajímavými tématy, díky které objevíme knížky, na které bychom jinak pravděpodobně ani nenarazili.

Miluji knihy. A začínám milovat i výzvy.

Loni jsem se jí nezúčastnila, ale letos o tom vážně uvažuji! Proč? Minimálně tři důvody najdu hned.


1) Ráda si rozšiřuju seznam knih, které chci přečíst, i když aktuálně je už tak dlouhý, že mám na dalších pár let vystaráno :-D
2) Zcela určitě objevím knihy, které by pro mně zůstaly jinak tabu!
3) Jak už jsem řekla v úvodu - výzvy mám v oblibě čím dál víc!


          Člověka to přinutí se v knihách trochu "pohrabat", zapřemýšlet, hledat a pátrat a pak samozřejmě číst a číst a číst...Za loňský rok jsem přečetla pouze 34 knih, což není moc, i když s knihou v ruce téměř každý večer usínám. Letos bych k těmto dvaceti tematicky vybraným knihám chtěla zvládnout ještě třicet dle vlastního výběru, abych se dostala na to pěkné kulaté číslo 50, kterým zakončím svůj čtenářský rok 2017. Těším se moc!

Půjde do toho někdo z Vás? :)

J.





Žádné komentáře:

Okomentovat