středa 8. února 2017

Domácí mýdla s láskou dělaná

         Když jsem poprvé viděla na internetu Ivčina mýdla, která vlastnoručně doma vyrábí, okamžitě se mi líbila. Když se mi ale poprvé dostala do rukou, líbila se mi ještě mnohem víc! Jsou vyráběna v nádherném rustikálním stylu, z bylinek, které si Ivča sama pěstuje, takže opravdu 100% domácí. Krásně pění, krásně voní, jsem prostě nadšená.

          A kdo že je ta šikovná žena, která se do výroby pustila? Jak se k mýdlům dostala a kde si je i vy můžete objednat? Poprosila jsem ji, jestli by nám mohla říct pár slov o tom, proč se vydala právě tímto směrem...a tady je její příběh...



JAK JSEM SE DOSTALA K MÝDLAŘENÍ

"Jednoho letního dne jsem jako obvykle cestovala
domů a vzpomněla jsem si, jak jsem se kdysi s jedním známým
bavila o výrobě mýdel. Nikdy dřív jsem postup výroby
neznala, nicméně mě zaujal a říkala jsem si,
že to někdy musím vyzkoušet. Loňské vánoční svátky jsem jako
obvykle přemýšlela, co babičkám pod stromeček, co by je tak
asi potěšilo. Vzpomněla jsem si na letní diskuzi o mýdlech
a řekla si:" Ano, musíš to zkusit!"
Tak jsem vyrobila svých pár prvních kousků, které udělaly
pod stromečkem obrovskou radost.
Od té doby jsem ve výrobě nepokračovala. Uplynul rok a
dostala jsem stejný nápad, mýdla měla napoprvé úspěch, tak proč nezkusit
více druhů? Určitě znovu zabodují. Zajímám se o bylinky,
které si pěstuji sama, takže mám většinou několik bylin v zásobě i
přes zimu a není problém je použít. Mýdel jsem tentokrát udělala více,
i pro přátele a nasdílela je na sociální síti. Měla takový úspěch, že
mě pár dalších přátel požádalo, jestli bych i jim nemohla pro blízké
pár kousků vyrobit. Měla jsem obrovskou radost, že někoho potěší
mým vlastním výrobkem :)
Od té doby mám vždy po ruce několik kousků mýdel
různých druhů, aby dělala radost nejen mně, ale i vám.
Vaše zprávy o tom, že se vám mýdla líbí a že jste spokojení, jsou pro mně
totiž nejlepší motivací v tom pokračovat a vědět,
že ruční a přírodní výrobky mají v dnešním světě smysl..."

Ivča

Mýdla si můžete objednat zde nebo napsat Ivče přímo na instagramu, kde ji najdete jako @ivca_pribehykuchyne . Budou nádherným a praktickým doplňkem vaší koupelny a zároveň mohou být milým dárkem pro vaše blízké. Vybrat si můžete z několika druhů, jako je například levandule, měsíček, káva, heřmánek, mák, meduňka a další. Kus zakoupíte za 90,- Kč.

Vřele doporučuji! :)

Jana


2 komentáře:

  1. Mám ráda všechno přírodní.Mám citlivou pleť,proto s chemií moc nekamarádím.Ivču sleduju a až dodělám svojí zásobu mýdel,určitě se jí ozvu. ? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To budu mít radost :-) velikánskou :-)

    OdpovědětVymazat