neděle 19. února 2017

Knižní tip #1

Dnes jeden knižní článek se třemi recenzemi. Čtu jak to jde, i když to nejde tak úplně jak bych si představovala, ale za letošek mám přečteny už čtyři knihy patřící do čtenářské výzvy a několik dalších knih mimo čtenářskou výzvu. Pro dnešek jsem vybrala tyto tři knihy, které jsem v uplynulých týdnech letošního roku přečetla. Všechny tři patří do beletrie a všechny tři moc ráda doporučuji :)




Název: LEDOVÉ OBJETÍ
Autor: Paullina Simons
Hodnocení: *****                               

Příběh čtyř přátel, se kterými hodně zamává smrt jednoho z nich. Respektive jedné z nich. Kristina je nalezena mrtvá pod hromadou sněhu. Detektiv Spencer O´Malley, se kterým se Kristina seznámí několik dní předtím, než ji najdou zmrzlou v lese nedaleko univerzity v New Hampshiru, se pustí do složitého vyšetřování, které mu nedá spát. Rozkrývá propletenec vztahů a jedno tajemství za druhým. Závěr knihy je víc než překvapující a čte se opravdu jedním dechem. Paullina Simons je autorkou mé nejmilovanější knihy Měděný jezdec. Přes 10 let jsem si přála, aby se u nás začaly vydávat i další její knihy, protože jich má na kontě opravdu hodně a vypadá to, že i pro nás, české fanoušky této americké spisovatelky s ruským původem, se konečně blízká na lepší časy:) Ledové objetí je jejím druhým románem. Je pravda, že u Paulliny asi neumím být úplně objektivní. Ona je pro mě srdcovka a v mé knihovně bude mít určitě místo každá její kniha, která u nás vyjde.



Název: OHROŽENÁ
Autor: Rachel Abbott
Hodnocení: ****                  

Když se mi loni poprvé dostala do ruky kniha od Rachel Abbott - Zabij mě znovu, věděla jsem, že si prostě MUSÍM přečíst i něco dalšího od této autorky. Ježíšek mě vyslyšel a naježil mi rovnou dvě její další knihy. Jednou z nich byla i Ohrožená. Četla se skvěle. Nebyla tam (skoro) žádná krev, oproti výše zmiňované knize, přesto byla napínavá, čtivá a s naprosto překvapujícím závěrem. U silnice v malé obci Little Melham je nalezena polomrtvá mladá dívka Abbie. Všichni v městečku jsou zděšení, protože do té doby si tam vesměs žili poklidným životem. V podezření ze zločinu spáchaného na mladičké Abbie je snad úplně každý! Kdo jí ale nakonec tolik ublížil? Ten, který by vás prakticky až do konce knihy určitě nenapadl! Už teď se těším na další Rachelliny knihy :)



Název: MALÝ PRAŽSKÝ EROTIKON
Autor: Patrik Hartl
Hodnocení: *****                                 

Moje první přečtená kniha od Patrika Hartla. A byla jsem naprosto nadšená! Smála jsem se i brečela, hltala stranu za stranou a zároveň se modlila, ať knížka nikdy neskončí. Vyvolávala ve mně emoce všeho druhu (a to já u knih tuze ráda). Pojednává o několika rodinách napříč několika generacemi. O jejich láskách, zklamáních, obavách, aby třeba na někoho neprasklo něco, co se snaží všemožně ututlat (a o to se ve finále snaží naprosto každý!):)) Většina knihomolů ji už určitě četla, ale kdo ještě ne, tak rychle pro ni! Nebudete litovat! A dala jsem si jasný úkol - číst více knih od českých autorů!




Žádné komentáře:

Okomentovat