pátek 31. března 2017

Ovesný banánový chlebíček

Rychlá banánová dobrota, která nám při nedělní snídani pošimrá naše chuťové pohárky. Banánový chlebíček dělám z ovesných vloček a je prostě výborný! Tak tady je jednoduchý receptík pro vás, kdo má chuť ho vyzkoušet :)



BANÁNOVÝ CHLEBÍČEK

Potřebujeme: 1 a 1/2 hrnku ovesných vloček
                       3 vejce
                       3 zralé banány
                       1 malý bílý jogurt
                       1 lžičku kakaa
                       1 lžičku chia semínek
                       1 lžičku prášku do pečiva
                       1 hrst vlašských ořechů
                        protein s příchutí (nemusí být)
                        skořice
                        sladidlo dle vaší chuti
                        kousek vysokoprocentní nasekané čokolády



Postup: Z bílků ušleháme sníh. V druhé misce smícháme vločky, kakao, skořici, protein, sladidlo, prášek do pečiva, žloutky, jogurt a chia semínka. Vmícháme rozmačkané banány. Přidáme ořechy a nasekanou čokoládu. Na závěr vmícháme sníh. Formu na biskupský chlebíček vyložíme pečícím papírem, těsto do ní nalejeme, můžeme ozdobit nakrájenými plátky banánu a např.mandlemi. Pečeme v předehřáté troubě cca 50 min na 170 - 180C dle vaší trouby. Doporučuji špejlí vyzkoušet, jestli už je chlebík hotový.

Dobrou chuť!

J.

2 komentáře:

  1. Dnes jsem konečně zkusila a je vynikající...po vynechání cukru se mi změnily chutě a tohle mi prostě přesně vyhovuje...není přehnaně sladký a s jogurtem a ovocem je dokonalý 🤗❤

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes jsem konečně zkusila a je vynikající...po vynechání cukru se mi změnily chutě a tohle mi prostě přesně vyhovuje...není přehnaně sladký a s jogurtem a ovocem je dokonalý 🤗❤

    OdpovědětVymazat