sobota 4. března 2017

Vyvolej to!

Už nějakou dobu jsem uvažovala, že se vrhnu na scrapbooking ...tedy že začnu dětem vytvářet alba tímto způsobem. Teď jsem ve fázi, kdy dávám dohromady "materiál", jak papírový, který ke zdobení využiju, tak fotky, které budou tím nejdůležitějším :) V hlavě už mám přibližný nápad, jak to celé bude vypadat a nedávno jsem náhodou narazila na skvělé stránky vyvolej.to, kde si můžete nechat vyvolat fotky a la polaroid. Naše album tak ozdobí vždy pár vyvolaných momentek :)



Vypadají opravdu velmi efektivně a krásně. Navíc je to vážně rychlovka, z mobilu či přímo z instagramu si na jejich stránky nahrajete fotky, které chcete, můžete si je tam rovnou i upravit  či připsat nějaký krátký vzkaz nebo popisek. Byly by určitě krásné i jako dárek. Fotky mi domů přišly během dvou dnů v nádherném stylovém balení. Až jsem se zatetelila, když jsem balíček rozbalovala. Už teď se těším, až je doplním do naší knihy vzpomínek! Jinak vyvolejto nabízí i výrobu fotoknih, magnetů nebo fotek na zeď. Myslím, že si každý vybere :)



Jsem tak trochu "konzerva" a stejně jako jsem nepřišla na chuť knihám formou ebook, mám to stejně i s fotkami. Mám jich samozřejmě plný počítač i telefon, ale ty nej mám vždy i v papírové podobě, aby jednou, až mi děti odrostou a technika pokročí mílovými kroky zase vpřed, byla ta možnost vzít si naše společné chvilky do rukou a zavzpomínat...

A co vy? Vyvoláváte si své fotky? :)

J.

Žádné komentáře:

Okomentovat